هوای آفتابی

۲۰ مطلب در مرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

خرید عینک سه بعدی

برای اولین بار در ایران عینک 3 بعدی آناگلیف (اصل انگلستان) به همراه یک DVD شامل درایور سه بعدی ساز کامپیوتر و یک بازی هیجان انگیز کاملا 3 بعدی و فیلم ها و تصاویر 3 ...


عینک سه بعدی

به همراه یک دی وی دی شامل درایور 3 بعدی ساز کامپیوتر

و یک بازی هیجان انگیز کاملا 3 بعدی

و چند فیلم 3 بعدی فوق العاده جذاب

آیا تا کنون فیلمهای 3 بعدی را تجربه کرده اید؟

لذت دیدن فیلم ها و عکسهای سه بعدی

را با عینکهای آناگلیف تجربه کنید

آیا دوست دارید فیلم های 3 بعدی مثل آواتار را تماشا کنید؟

پکیج استثنایی آناگلیف انگلستان (عینک سه بعدی + 1 دی وی دی)


قیمت : 12800 تومان

اگر هیجان را دوست دارید!اگر دوست دارید فیلم های سه بعدی ببینید ! اگر دوست دارید بازی های سه بعدی انجام دهید!عینک سه بعدی به همراه کلیپ و کارتون و عکس های سه بعدی + نرم افزار درایور سه بعدی ساز کامپیوتر با کم ترین قیمت نسبت سایر فروشگاه ها …

در فیلمهای اکشن مستقیم به

سمت شما شلیک می شود

وقتی دایناسورها به سمت شما حمله ور می شوند

اوج هیجان ، حوادث را از نزدیک لمس کنید

قیمت : 12800 تومان

آیا می دانید 50 درصد فیلمهای پرفروش هالیود

در سال 2012 و 2013 سه بعدی بوده اند

70 در صد بازییهای جذاب موجود در بازار 3بعدی هستند!!!

تجربه تماشای فیلمها و بازیهای 3 بعدی را از دست ندهید

هیجان تکرار نشدنی

همه اتفاقات در کنار شما رخ می دهد …

قیمت : 12800 تومان

نکته قابل توجه در مورد این عینک ها این است شما می توانید با نصب درایور سه بعدی (مخصوص همه کارت گرافیک های کامپیوتری) و با داشتن عینک سه بعدی آناگلیف تمام بازی را به صورت کاملا سه بعدی (مجازی) دنبال کنید و از بازی های کامپیوتری بیشتر لذت ببرید. راهنمای نصب بازی و درایور سه بعدی داخل دی وی دی نصب بازی موجود است تجربه استفاده از عینک های سه بعدی بسیار بسیار لذت بخش و تعجب بر نگیز برای کاربران میباشداین عینک مناسب با هر نوع مانیتور میباشد و با شیشه های مخصوص فیروزه ای – قرمز – بسیار شیک و با استاندارد بین المللی انگلستان میباشند!
این پکیج ارزشمند همراه با یک دی وی دی انیمیشن ها و کلیپ های کوتاه سه بعدی برای متقاضیان برای زمان محدود با قیمت فوق العاده استثنایی 12800 تومان برای اولین بار در ایران ارسال خواهد شد.

قیمت : 12800 تومان

  • خرید پستی
  • ۰
  • ۰

پس از مدت ها انتظار بالاخره نسخه کامل بازی محبوب فوتبال فیفا 2013 برای علاقه مندان این بازی عرضه شد. این بازی به صورت اوریجنال و با بسته بندی فوق العاده شکیل عرضه می شود.


بازی اورجینال FIFA 2013

بالاخره بازی محبوب و بی نظیر Fifa 13 منتشر شد...

متفاوت تر و زیبا تر از همیشه ...


 فیفا 13 همراه با EA آمده تا با انقلابی که پارسال با انتشار

نسخه قبلی بازی شروع کرده را به تکامل برساند!



تعداد: 2 DVD       قیمت: 6000 تومان

 فیفا 12 بدون شک بهترین فیفایی بود که در تاریخ این بازی منتشر شده و از آنجا مشخص میشود که هنوز هم در لیست پرفروش ترین بازی ها قرار دارد و رتبه های بالای کسب می کند.این بازی که از بزرگ ترین بازی های EA هست و هر سال بر روی پلتفرم های زیادی منتشر می شود طرفدارن خاص خود را دارد که در نسخه قبل به تعداد خیلی بالایی رسیدند
فیفا 12 پس از سیر صعودی عالی خودش در نقاط مختلف جهان به بهترین و جذاب ترین و عامه پسند ترین (به جز ایران) شبیه ساز فوتبال دنیا تبدیل شد اما مشکلاتی از قبیل باگ و اشتباهات فاحش داوری  هنوز آزار دهنده بود و انقلاب را به حواشی میکشانید.موتور Impack انجین هم که برای اولین بار در FIFA 12 استفاده شده بود از نظر بسیاری از کارشناسان توانسته بود که بازی را به حد اعلا برساند و به قول آن ها "بهتر از این نمی شود" اما موتور هم در جا هایی کوچک اما مهم مشکلات مختلفی داشت که مشکلات داروی از همین جا سرچشمه می گیرد.با این حال Impack انجین توانسته بود به خوبی گرافیک و گیم پلی بازی را به هم ربط دهد و فیفایی با پشه های آزار دهنده برای ما سر و هم کند. این همه نوشتیم تا مقدمه ای برای معرفی FIFA 13 بسازیم. فیفا 13 آمده که: جدش فیفا را به بلوغ برساند ، فوتبالی با چاشنی های مختلفی آماده جنگ با کونامی کند و در انتها ما را هم راضی نگه دارد.



بر خورد ها فیزیکی بازیکنان همراه با موتور گرافیکی بازی تقویت شده تا مشکلات خنده دار نسخه قبل را بر طرف کند.همه چیز در بازی در بالاترین سطح خودش قرار گرفته، از انتخاب تیم ها و لیگ ها حرفه ای گرفته تا ورزشگاه ها و توپ ها همه به زیبایی و با انگیزه ای خاص به بازی کمک می کنند تا مسی به زیبایی تمام ضربه کاشته اش را به گل برساند و یک بار دیگر کریستین غرق در افسوس شود و من و شما را راضی نگه دارد.
با معرفی هوش مصنوعی دفاع برای FIFA 12 لازم بود که پست حمله هم هوش مصنوعی داشته باشد که این قابلیت امسال به FIFA 13 اضافه شده است .
این هوش مصنوعی به سرعت مکان های خالی از بازی کن را تشخیص می دهد و به سرعت آنجا را پر می کند و با جایگیری مناسب می توان به هدف خود در بازی رسید.تقابل بین دو هوش مصنوعی در بازی امکان به وجود آوردن دوباره باگ را بالا میبرد ولی EA گفته که " ما وقت زیادی را برای رفع کردن مشکل باگ صرف کردیم"



تعداد: 2 DVD       قیمت: 6000 تومان

سازندگان برای تکینکت هم آنقدر حساسیت به خرج دادند که اگر در حین بازی از دهانتان کلمه ی توهین آمیز یا فحشی به بیرون پرید مستقیمی اخطار می گیرید اما رطب خورده منع رطب چون کند ! ضربات کاشته پیچیده تر و دقیق تر شده که می توانید از سه نفر برای ضربه کاشته استفاده کنید به عنوان مثال یک نفر از روی توپ بپرد و حواس دیوار دفاعی را پت کند و فردی که پشت توپ است عوض شوت کردن توپ  به سمت دروازه آن را به یار کناری خود پاس بدهد و او هم توپ را به سمت دروازه شلیک کند .



از این نظر می توان گفت که بازی دیگر ساده نیست و هر کسی نمی تواند بدون استفاده از تاکتیک ها به گل برسد و یا به دفاع بپردازد.
پاس ها، سانتر ها و شوت های جدید و متنوعی به بازی اضافه شده که مانند همیشه نوآوری در بازی جریان پیدا کند.



تعداد: 2 DVD       قیمت: 6000 تومان


سیستم مورد نیاز بازی:
OS: Windows XP/Vista/7
CPU : Intel Core 2 Duo 2.4 GHz or equivalent AMD processor
RAM: 2 GB or more
Hard Disk Space: 8 GB of free hard drive space
Video Card: 256 MB video card or equivalent (NVIDIA GEFORCE 8800 GT or ATI RADEON HD 2900)s
DirectX®: DirectX(R) version: 9.0c (included)s
Sound: Any sound card which supports DirectX 9.0





روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

تعداد: 2 DVD       قیمت: 6000 تومان


  • خرید پستی
  • ۰
  • ۰

کوچک ترین هندزفری بلوتوث جهان با طراحی شیک، ظریف و کارایی فوق العاده با قیمتی بسیار مناسب. این هندزفری تنها 5 گرم وزن دارد و دارای کیفیت بی نظیر می باشد.


کوچکترین هندزفری بلوتوث جهان

شیک ترین و سبک ترین هندزفری بلوتوث موجود را از آن خود کنید

و مکالمه ای بی دردسر و دلچسب را در هر کجا که هستید تجریه کنید


فوق العاده کوچک و سبک، با کیفیت بی نظیر ...

هندزفری که تنها 5 گرم وزن دارد!


قابل استفاده بر روی تمام موبایل هایی که دارای بلوتوث هستند.



قیمت : 49000 تومان

اگر شما هم ازآن دسته افرادی هستید که از مدل قدیمی هدست خود خسته شده اید،

و به دنبال یک هندزفری با قیمت مناسب و در عین حال طراحی ظریف و شبک می گردید


و یا از افرادی هستید که بسیاری از تماس ها را در حین رانندگی از دست می دهند

ما به شما کوجکترین مدل هندزفری بلوتوث مارک سویوسو را

پیشنهاد می کنیم ...




هندزفری بلوتوث مینی با مارک Suyoso کوچکترین مدل هندزفری بلوتوث می باشد که با طراحی مدرن و زیبا ارائه شده است.این هندزفری ارزان قیمت از کیفیت بالایی برخوردار است و بر روی تمامی گوشی های موبایل دارای بلوتوث قابل استفاده است.
با یکبار شارژ کامل تا 180 ساعت به صورت استند بای و تا 7 ساعت مکالمه قابل استفاده می باشد. با همراه داشتن این هندزفری 5 گرمی هنگام رانندگی و دیگر محل ها با خیال راحت به مکالمه با تلفن همراه بپردازید.


قیمت : 49000 تومان

مشخصات محصول:
-مدل: suyoso small micro bluetooth headset
-با وزنی تقریبا ناچیز ، حدود 5 گرم
-بدون ایجاد گوش درد
-محدوده: حداکثر 10متر
-امکان 7 ساعت مکالمه پس از هر بار شارژ
-امکان 180 ساعت یعنی 7 روز و نیم استندبای بودن با هر بار شارژ
-مدت زمان شارژ مجدد:3 تا 4 ساعت
 -حاوی adapter 100V~240V AC
-دارای قلاب گوش متحرک



روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 49000 تومان

  • خرید پستی
  • ۰
  • ۰

پس از مدت ها انتظار بالاخره نسخه کامل بازی محبوب فوتبال PES 13 برای علاقه مندان این بازی عرضه شد. این بازی به صورت اوریجنال و با بسته بندی فوق العاده شکیل عرضه می شود.


بازی اورجینال PES 2013

تجربه ی بی نظیرو هیجان انگیز

نسخه جدید بازی محبوب و بی نظیر

Pro Evolution Soccer 2013


در 2 دی وی دی اورجینال برای اولین بار در ایران




تعداد: 2 DVD       قیمت:6000 تومان

سرانجام نسخه نهایی و کامل بازی محبوب Pro Evolution Soccer 2013 یا به اختصار PES13 منشر شد! در نسخه جدید این بازی تغییرات زیادی صورت گرفته است که به اختصار با توجه به توضیحات وبسایت کونامی می توان آن ها را به این صورت بیان نمود: Total Freedom of Control که به اختصار PES FC جدید نامیده می شود طرح مفهومی جدیدی از کونامی هست .قرار بر آن است که کنترل توپ را بیش تر از انچه که در ۲ شماره اخیر دیدیم در اختیار بازی بازان قرار بدهند. Dynamic First Touch این تکنیک روش دقیقی است برای حفظ و کنترل توپ و جهتی دهی به آن در شرایط مختلف با هر سرعتی.برای استفاده از این تکنیک فشردن دکمه R2 الزامی است. به عنوان مثال توپهای که باسرعت به سمت بازیکن می ایند را می توان با این روش کنترل کرد و به اصطلاح سرعت آنرا کشت.
 

Full Manual Shooting and Full Manual Passing همان طور که از اسم این تکنیک پیداست کنترل کامل دستی در هنگام پاس دادن یا شوت زدن امکان پذیر شده است.با این تکنیک حتی می توان زاویه و ارتفاء شوت رو انتخاب کرد.این تکنیک برای اولین بار در یک بازی شبیه ساز به کار خواهد رفت.برای بهره وری از این تکنیک نیاز به تمرین و ممارست زیادی خواهد بود. Dribbling در این تکنیک سرعت حمل توپ و اجرای تکنیک ها تغییر کرده و با استفاده از کلید R2 می شود سرعت دریبلینگ رو کم یا زیاد کرد این تکنیک حتی دست بازیباز رو در اجرای تکنیکهای مختلف باز می گذارد.یکی از قابلیتهای این تکنیک ایجاد محافظ برای توپ هست بدین ترتین که بازیکن با استفاده از قدرت بدنی حفاظی رو برای توپ ایجاد می کند و ضرب بازی رو کی گیره تا هم تیمی ها بتوانند در فضای باز جایگزین بشوند.دریبل ۳۶۰ درجه هم هست و هنوز فراموش نشده است…



تعداد: 2 DVD       قیمت: 6000 تومان


ویژگی های بازی PES 2013:
- لایسنس لباس تمام تیم های لیگ انگلیس
- لایسنس لباس تمام تیم های ملی
- اضافه کردن لیگ بوندسلیگا و لیگ دسته 1 انگلیس
- اضافه شدن کفش های بیشتر و کفش های آزاد برای ادیت شدن توسط کاربر در داخل بازی
- اضافه کردن بازیکنان جدید و بازنشسته و بازیکنان گم شده.(؟!)
- استادیوم های معروف بیشتر از باشگاه های انگلیس
- استادیوم های معروف بیشتر از باشگاه های ترکیه
- ساختن بعضی از مربیان معروف
- مو و لوازم جانبی بیشتر(منظور از لوازم جانبی همون کوتاه یا بلندی جوراب و … هستش.)
- فن و حقه های بیشتر
- رویکرد واقع بینانه تر و قابل انعطاف به گیم پلی بر خلاف نسخه های قبلی که در آن یک بازیکن می تواند در هر پستی باید مجوز لباس اصلی را به دست آورد.



- استادیوم های بزرگتر و زمین های بیشتر و زمین تمرین بیشتر
- نقل و انتقالات پر انرژی در مستر لیگ ( بدین معنی که فروش بازیکنان واقعا سخت است پس معمولا بازیکنان زیاد خوب نیستند.)
- مرتب کردن گفت و گو ها با بازیکنان در مستر لیگ ( حالا اگر یک شروع کننده یک بازی را ترک کند او به شما شکایت میکند.)
- تنظیمات بیشتر در ویرایش لباس ها( مانند تمپ های بیشتر و عکس هایی که میتوانید به عنوان شماره لباس به بازی وارد کنید.)
- اضافه کردن سوپرکاپ تیم های ملی
- وجود داشتن تمام بازیکنان و تیم ها در مستر لیگ (آمریکای جنوبی و بازیکنان ثبت نشده در ورژن های قبلی) که به نظر میرسد آن ها در لیگ برزیل و مکزیک باشند.
- اضافه کردن لیگ بوندسلیگا، ترکیه ، یونان ، روسیه و آمریکای شمالی
- چهره های بیشتر ، کیفیت بهتر چهره ها ، خالکوبی و مدل مو های بیشتر
- مستر لیگ بهتر و باشگاه های بیشتر از آرژانتین، شیلی و برزیل
- تیم دوم بارسلونا، رئال مادرید، اسپانیول، ویارئال و…
- سوپر کاپ ها
- حرکت بهتر هنگام دریافت پاس و زدن شوت های پیچیده تر و سخت تر. به طوری که شما میتوانید از هر زاویه به نتیجه برسید.
- استادیوم های بهتر و اضافه کردن استادیوم استمفورد بریج، اتحاد، امارات …
- امکانات زیادی در بازی وجود داره که میتواند حجم بازی را زیاد کند مثل 15 گیگ
- گرفتن خطا های ریز که جلوگیری از اختلال در جریان بازی میکنه..
- همانند بازی واقعی ، داور با سکه ای و انجام شیر یا خط، بازی رو شروع میکنه.
- بازی داخل خانه و خارج خانه در بازی های دوستانه به وجود میاد(در نسخه 2006 بوده)
- شما حالت مربی به خود میگیرید و شما با مدیریت بازی و تماشای فیلم بازی میتوانید سبک بازی رو تغییر بدید.
- بازگرداندن اتاق جایزه
- فضای هیجان انگیز در مسابقات بزرگ و دربی های ملی
- مراسم متنوع تر دادن جایزه: جام تیم قهرمان و جام بهترین بازیکن و جام آقای گل رقابت ها و جام بهترین مربی
- زمانی که بازیکنان با شما میخواهند صحبت کنند تنوع بیشتری وجود دارد.
- نقش های بیشتر بازیکن مثل استارتر و چرخش و …



- سوپر کاپ های ملی( سوپر کاپ اسپانیا، سوپر کاپ آلمان و…)
- کنفدراسیون جام(1 سال قبل از جام جهانی)
- لیگ هایی از آمریکا( برزیل، آرژانتین و…)
- جام آمریکای جنوبی
- قرار دادن 3 لباس برای تیم ها( داخل خانه، خارج خانه و یکی دیگه)
- لیگ دسته 1 برای همه ی لیگ ها(منظورش از همه ی لیگ ها، لیگ های داخل بازی بوده.) البته لایسنس نشده.
- گرفیک های جدید
- تیم هایی از آسیا و آفریقا برای کامل شدن جام جهانی
- استیل های جدید( چرخش و گمراه کننده و …)
- تیم های بیشتر در لیگ قهرمانان اروپا و جام باشگاه های اروپا
- در قسمت Bal میتوانید شماره ی لباسی را که موجود نیست را انتخاب کنید.
- در قسمت مربی گری ، مربی میتواند در پایان فصل تیم خود را عوض کند.
- بهبود پخش کننده و تعویض بازیکنان در قسمت مربی گری
- تیم ملی اندونزی
- تیم های جام ملت های آسیا
- تیم های جام استرالیا
- لیگ آسیا
- تیم های ملی بیشتر مثل اندونزی و سنگاپور.
- تیم های امید همه ی کشور ها
- در بکام لگند زمانی که بازیکن در نیمکت نشسته فیلم از محل نشستن آن ها نشان داده می شود و به ما اجازه میدهد که او را در راه رفتن و جشن گرفتن کنترل کنیم که بازی را واقعی تر میسازد.



تعداد: 2 DVD       قیمت: 6000 تومان

سیستم مورد نیاز این بازی برای PC:
System: XP SP3, Vista and Windows 7
 CPU : Intel Core 2 Duo 1.8 GHz or equivalent AMD processor
 RAM : 1 GB or more
 Graphic Card : Nvidia Geforce 6300 or ATI Radeon x1200 or Intel HD graphics 3000
 SOUND: Any sound card which supports DirectX 9.0
 DIRECT X : Direct X 9.0 or more
 RESOLUTION : 800×600 or more





روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

تعداد: 2 DVD       قیمت: 6000 تومان


  • خرید پستی
  • ۰
  • ۰

عینک Ray.Ban یکی از معروفترین و زیباترین عینک های روز دنیا می باشد. این عینک به صورت اورجینال (همراه با کیف و دستمال مخصوص) و شماره سریال معتبر با قیمتی استثنایی عرضه می شود …


عینک Ray.Ban (اورجینال)

عینک فوق العاده جدید با طراحی مدرن

طراحی فوق العاده برای سال 2011

جذابیت و زیبایی حق شماست…

فقط چند قدم با جذابیت فاصله دارید

از اولین کسانی باشید که

این عینک را امتحان میکنند !!!

این عینک با شماره سریال اصلی (حک شده روی عینک) همراه با جعبه اورجینال با قیمت استثنایی 22900 تومان عرضه میشود

ارزانترین قیمت نسبت به سایر فروشگاه ها و بازار ایران …

قیمت : 22900 تومان

مطالعات نشان داده است که اشعه ماورای بنفش می تواند شانس ابتلا به بیماری های خطرناک چشمی نظیر آب مروارید، تحلیل رفتگی و آسیب به شبکیه و حتی آفتاب سوختگی را افزایش دهد.
امروزه عینکهای آفتابی بویژه در میان جوانان رواج زیادی یافته است اما متاسفانه در اغلب موارد از این عینک ها به عنوان وسیله تزئینی استفاده می شود و به همین خاطر در انتخاب نوع آن دقت کافی نمی شود همچنین عده ای عینک آفتابی را وسیله ای غیر ضروری می دانند ولی عینک های آفتابی دارای فواید زیادی نیز می باشند البته اگر درست انتخاب شوند ودر محیط هایی که نور شدت زیادی دارد عینک های آفتابی به چند روش امکان دید را بهتر خواهند کرد.
عینک Ray.Ban معتبرترین مارک اروپایی می باشد که مورد استفاده اشخاص معروف جهان نیز می باشد و علاوه بر زیبایی چشمان شما را در برابر تمام مضرات حفظ خواهد کرد.

این عینک به صورت کاملا اصلی و با یووی 400 و با استاندارد کامل جهانی عرضه میشود …

قیمت : 22900 تومان

در روزهایی که نور خورشید شدت زیادی دارد گیرنده های نوری شبکیه تحریک می شوند و حساسیت کنتراست آنها کاهش می یابد. عینک های آفتابی رنگ های نارنجی ، بنفش ، آبی را جذب میکنند و این رنگها به صورت رنگ خاکستری با شدتهای مختلف دیده می شوند. در مقابل رنگهای سبز ، زرد و قرمز با این عینکها بهتر دیده می شوند و کنتراست رنگ افزایش می یابد و همین امر باعث می شود چشمان شما در برابر تمام مضرات در امان باشد…

کمپانی Ray.Ban اعلام کرده است این محصول را برای اشخاصی که
دارای مدیریت قوی و یا صاحب قدرت هستند تولید کرده است …

قیمت : 22900 تومان

یک عینک آفتابی مناسب باید واجد چند ویژگی باشد که از سوی انجمن اپتومتری آمریکا تعریف شده است:
۱) شیشه های عینک باید ۱۰۰ـ۹۹ درصد اشعه ماورای بنفش خورشید را جذب کند.
۲) به میزان ۹۰ـ۷۵ درصد از شدت نور مریی بکاهد. خود انجمن اپتومتری آمریکا اعلام کرده که عمده عینک های مد روز فاقد این ویژگی هستند.
۳) باعث تغییر ماهیت نور و تصاویر نشود.
۴) شیشه ها باید خاکستری، سبز ، زرد یا قهوه ای باشند که رنگ قهوه ای ارجحیت دارد. همچنین عینک آفتابی باید کل فضای چشم و اطراف محوطه قرارگیری چشم در صورت را در بر بگیرد.

قیمت : 22900 تومان

همان را انتخاب کنید که شایسته شماست …

عینکی که اشخاص معروف جهان از آن استفاده می کنند

فوق العاده شیک و زیبا

مخصوص مشکل پسندان

با کیفیتی بی نظیر

آخرین چیزی که برای جذابیت نیاز دارید!



روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 22900 تومان

  • خرید پستی
  • ۰
  • ۰

ساعت ضد آب Casio EF-524

ساعت Casio EF-524 یکی از جدیدترین مدل های عرضه شده شرکت Casio می باشد. این ساعت دارای روز شمار نیز می باشد و با 6 ماه گارانتی تعویض عرضه می شود ...


ساعت ضد آب Casio EF-524

ساعت مچی کاسیو طرح ادیفایز

به همراه روز شمار

فوق العاده شیک و اسپرت

با 6 ماه گارانتی تعویض


برای اولین بار در ایران


قیمت : 49000 تومان

ساعت Casio Sport EF-524 یکی از جدیدترین مدل های عرضه شده شرکت Casio می باشد. این ساعت دارای روز شمار نیز می باشد و همچنین در بسته بندی اوریجینال با 6 ماه گارانتی تعویض عرضه می شود. از دیگر خصوصیات این ساعت صفحه ضد خش و ضد آب بودن آن می باشد.

قیمت : 49000 تومان

مشخصات ساعت:
برند: CASIO EDIFICE 524
تولید : تحت لیسانس کاسیو ژاپن
ضد آب: 80 درصد ضد آب
وضعیت موتور:تک موتوره به همراه روز شمار
وضعیت فیزکی :شیشه ضد خش / بنداستیل
جعبه: دارای جعبه چوبی فوق العاده شکیل
ضمانت: 6 ماه گارانتی


قیمت : 49000 تومان

فوق العاده زیبا و شکیل

با بند استیل و شیشه ضد خش به همراه جعبه


مخصوص مشکل پسندان

با این ساعت مچی شیک


جذابیت خود را چندین برابر کنید...




آخرین چیزی که برای جذابیت نیاز دارید

ساعتی فوق العاده زیبا


جدید و خیره کننده ،هدیه ای مناسب

برای آنکه دوستش دارید …


یک ساعت اسپرت برای شیک پوشان

دارای روز شمار




روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 49000 تومان

  • خرید پستی
  • ۰
  • ۰

این نیم ست شامل یک جفت گوشواره، انگشتر، زنجیر و گردنبند آویز می باشد که در بسته بندی اورجینال و شکیل عرضه می شود. نیم ست فوق العاده زیبا و پر طرفدار، بهترین هدیه برای کسی که دوستش دارید.


نیم ست تیتانیوم حریم سلطان

شامل یک جفت گوشواره، انگشتر، زنجیر و گردن آویز

نیم ست فوق العاده زیبا و پر طرفدار

خود را با مد فصل جدید هماهنگ کنید

طراحی تحسین بر انگیز، ظرافت خیره کننده

تفاوت شما در انتخاب های شماست

بسیار شیک و پر طرفدار

ساخت کشور ترکیه

بهترین هدیه برای کسی که دوستش دارید

در بسته بندی اورجینال و شکیل

برای اولین بار در ایران با قیمتی استثنایی


قیمت : 38000 تومان

نیم ست تیتانیوم حریم سلطان یکی از جدیدترین مدل های نیم ست می باشد که توسط کشور ترکیه تولید و عرضه شده است. این نیم ست زیبا طرح نقره با ظاهر شیک از جنس تیتانیوم بوده و همچنین از چهار قطعه سنگ آرتمیس کهربا (رنگ سبز) در آن استفاده شده است. جلوه زیبا، ظرافت بی نظیر و شباهت کامل با نمونه اصلی از ویژگی های مهم این محصول می باشد. این نیم ست با بسته بندی شکیل و اورجینال شامل یک جفت گوشواره، انگشتر، زنجیر و گردن آویز برای اولین بار در ایران توسط فروشگاه میهن استور عرضه می شود.
این نیم ست  از جنس کروم (تیتانیوم) بوده که به هیچ وجه اکسیده نشده و رنگ آن ثابت خواهد ماند و همچنین زنجیر آن مدل کیبل است و از بهترین کیفیت برخوردار می باشد.


قیمت : 38000 تومان

تقدیم به خانم های مشکل پسند

آخرین چیزی که برای جذابیت نیاز دارید ...

یک مدل فوق العاده مناسب برای دختران امروزی

قابلیت ست کردن با انواع لباسهای مجلسی و اسپرت

با طرحی فوق العاده و چشم نواز

هدیه ای مناسب برای آنکه دوستش دارید ....

در جشن ها و مهمانی ها زیبایی خود را به رخ دیگران بکشید

جذابیت، زیبایی و متمایز بودن را

به خودتان هدیه کنید...



روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 38000 تومان

  • خرید پستی
  • ۰
  • ۰

فایر تایر - Fire Tire

فایر تایر چراغ های LED بسیار قوی است که دارای سنسور هوشمند می باشد. شما با تهیه فایر تایر می توانید چرخ های خودرو، موتور و دوچرخه خود را آتشین کنید و نظر دیگران را به اتومبیل خود جلب نمایید.


فایر تایر - Fire Tire

درخشش آتش در لاستیک شما !!!

100 % اورجینال

 مناسب برای انواع اتومبیل ، موتور و دوچرخه

با فایرتایر به اتومبیل خود جلوه دهید

با نور افشانی بی نظیر

 دارای رنگ های مختلف و 8 حالت فلاشر

 مناسب هر نوع رینگ و لاستیک

 همه خیره جلوه بی نظیر اتومبیل  شما خواهند شد!

 با کمترین هزینه جلوه آتش را به اتومبیل، موتور و دوچرخه خود دهید!

این محصول در بسته بندی 2 تایی عرضه شده است.


قیمت : 12500 تومان



این محصول در بسته بندی 2 تایی عرضه شده است.

 قابل استفاده برای انواع اتومبیل، موتور سیکلت و دوچرخه

دارای سنسور هوشمند حرکت

 با کیفیت بالا و نور باورنکردنی

 ضد آب و گرد و خاک ...

محصولی متفاوت و بی نظیر برای اولین بار در ایران

 برترین محصول در گروه لوازم جانبی اتومبیل در سال 2011


قیمت : 12500 تومان



حتما از خودتان می پرسید فایر تایر چیست ؟ فایر تایر چراغ های LED بسیار قوی است که دارای سنسور هوشمند می باشد. شما با تهیه فایر تایر می توانید چرخ های خودرو، موتور و دوچرخه خود را آتشین کنید و نظر دیگران را به اتومبیل خود جلب نمایید...
فایر تایر دارای سنسور حرکت هوشمند می باشد که نسبت به نمونه های بدون سنسور آن دارای مزیت های زیر می باشد. وقتی که چرخ شروع به حرکت می کند سنسور فعال شده و دستگاه روشن می شود. این روش علاوه بر راحتی و زیبایی کار تا حدود زیادی از مصرف اضافی باتری جلوگیری می کند و دیگر نیازی به روشن و خاموش کردن هر کدام از آن ها نمی باشد...

همه خیره جلوه بی نظیر اتومبیل  شما خواهند شد!

ساخته شده از بهترین و با کیفیت ترین مواد

دارای بدنه ی فلزی جهت استحکام در سرعت های زیاد

دارای نوری شفاف و یک دست...


قیمت : 12500 تومان



ویژگی های محصول فایر تایر:
- کیفیت فوق العاده بالا
- نور افشانی بی نظیر
- قابل استفاده در اتومبیل، موتور و دوچرخه
- دارای سنسور هوشمند
- ضد آب و گرد و خاک
- دارای بدنه ی فلزی جهت استحکام در سرعت های زیاد
- دارای نوری شفاف و یک دست
- 100% اورجینال
- این محصول در بسته بندی ۲ تایی عرضه شده است و این قیمت برای ۲ عدد از این محصول می باشد



روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 12500 تومان



  • خرید پستی
  • ۰
  • ۰
خرید پستی آشنایی با Windows Services و ساخت سرویسهای ویندوز بوسیله Topshelf
خرید پستی آموزش نرم افزار Camtasia 8
خرید پستی آموزش طراحی و نقاشی برای کتاب های کودکان و نوجوانان
خرید پستی آموزش طراحی دستی و حرفه ای محیط های مختلف
خرید پستی آموزش جامع CCIE Ramp;S: Introduction to MPLS VPNs
خرید پستی آموزش کامل The CCNA Candidate Guide to the Spanning Tree Protocol
خرید پستی آموزش جامع Apache HBase
خرید پستی آشنایی با وظایف و نحوه کار یک معمار نرم افزار
خرید پستی آموزش اثرگذاری منصفانه و عمیق بر دیگران - ویژه مدیران و رهبران
خرید پستی آموزش بهینه سازی سرعت و کارایی وب سایت ها
خرید پستی آموزش مدرک RHCSA - مهارت های RedHat Certified System Administrator
خرید پستی آموزش زبان برنامه نویسی Ruby در Linux
خرید پستی آموزش جامع مدرک مبانی لینوکس
خرید پستی آموزش راه اندازی سرور وب و دیتابیس بوسیله Nginx And LEMP Stack
خرید پستی آموزش جامع OpenStack و آزمون بین المللی آن OpenStack MCA100
خرید پستی آموزش نصب ، پیکربندی و مدیریت PostgreSQL 9.4
خرید پستی آموزش راه اندازی وب سرور Apache Tomcat 8 در لینوکس
خرید پستی آموزش کامل CCNA Cloud CLDFND 210-451 LiveLessons
خرید پستی آموزش کار با Expression های After Effects ویژه ادیتورهای ویدیو
خرید پستی آشنایی با پیشنهادات و تجربیات خبرگان موسیقی برای ساخت موزیک های عالی
خرید پستی آموزش ضبط صدای فیلم ها در لوکیشن - تکنیک ها و ترفندهای مبتدی تا حرفه ای
خرید پستی آموزش طراحی یک سایت Responsive بوسیله Adobe Muse CC
خرید پستی آموزش کامل Davinci Resolve 12
خرید پستی آموزش ساده و روان زبان برنامه نویسی Swift 2
خرید پستی آموزش تبدیل کردن یک سایت موجود از CSS به Sass
خرید پستی آموزش جامع فرم سازی در Word 2016
خرید پستی آموزش راه اندازی سرور با Mac OS X Server Yosemite
  • خرید پستی
  • ۰
  • ۰
خرید پستی آموزش ایمیل مارکتینگ - ساخت ایمیل های HTML
خرید پستی آموزش ترکیب و کار با داده ها در Talend Open Studio
خرید پستی آموزش جدید و کاربردی Acrobat X
خرید پستی آموزش فرم سازی پیشرفته در فایل های PDF بوسیله Acrobat XI
خرید پستی آموزش برنامه نویسی ActionScript 3.0 در فلش
خرید پستی آموزش کامل Adobe Audition CC
خرید پستی آموزش جامع Business Catalyst
خرید پستی آموزش برنامه نویسی وب برای ColdFusion 10
خرید پستی آموزش باکس مدل CSS
خرید پستی آموزش آسان ، عملی و سریع CSS3
خرید پستی آموزش Layout بندی صفحات وب بوسیله CSS3
خرید پستی آموزش طراحی وب رسپانسیو بوسیله CSS3
خرید پستی آموزش تایپوگرافی زیبای صفحات وب بوسیله CSS3
خرید پستی آموزش دوربین های عکاسی DSLR
خرید پستی آموزش ساخت بنر ، انیمیشن و محتوای متحرک برای صفحات وب با Adobe Edge Animate CC
خرید پستی آموزش ساخت کاراکتر سخن گو در Flash CC
خرید پستی آموزش کامل انیمیشن سازی کاراکترهای کارتونی بوسیله Flash CC
خرید پستی آموزش ساده و کامل Flash CC
خرید پستی آموزش خروجی گرفتن از پروژه های Flash به صورت HTML 5
خرید پستی آموزش کامل امکانات پخش موزیک و فیلم در HTML5
خرید پستی آموزش ساخت وب فرم ها در HTML 5
خرید پستی آموزش ساختار و مفهوم اچ تی ام ال 5 - HTML 5 Structure and Semantic
خرید پستی آموزش کاملا عملی Illustrator CC
خرید پستی آموزش رنگ آمیزی نقاشی ها در Illustrator CC
خرید پستی آموزش طراحی وب بوسیله Illustrator CC
خرید پستی آموزش آسان و کاربردی Illustrator CC
خرید پستی آموزش ساخت Pattern یا الگوهای گرافیکی برای وب بوسیله Illustrator CC
  • خرید پستی